5 comments on “Жрицата на Богинята-майка

  1. Много интересно смесване на Фентъзи и Фантастика – нещо, което и на мен много ми допада… Напомня леко на братя Стругацки “Трудно е да бъдеш бог”

    • Благодаря. Радвам се. От този разказ, който се пръкна ей така ми хрумват всякакви идеи за едно евентуално много по-мащабно разгръщане. Живот и здраве…

  2. Хареса ми! Усмихна ме! Ще ми се да направиш поредица!

    • Много благодаря, радвам се. И мисля, че тази история има потенциал за нещо повече от един разказ. Живот и здраве… 😉

Остави коментар

